1Ali şimdi hastanedeyim. Nst de çok sancım çıkmadı alttan muayene ettiler biraz yumuşama var açıklık yok dedi ebe. Doktorum tekrar ultrasonla baktı kafa biraz iri gibi dedi kilosunu da 3650 ölçtü. Sen nasıl istiyorsun diye sordu ve birazda benim tercihimle sezaryen için yatış verdi. Önümde bir kişi var öğleden sonra doğurmuş olurum muhtemelen. Darısı bekleyenlerinizin başına kızlar 🥰🤍