Sudenzzz zlemceylan inşallah vardır cok dua ediyorum insallah test yanıltmıyodur bu sefer cok yanıldım böle🥺
zlemceylan Sudenzzz ama bence bir de prodoctor erken gebelik testi al benimkinin değeri çok düşükken bile çizgi belirginleşti sonrasında daha belli oldu yani bugün 24 ise dün daha düşüktü onda bile belliydi 🥰
Sudenzzz Birde ilk idrarlada yapmadım hem ilk idrarla yapıp hem erken test denesem daha net bi sonuc cıkar heralde öle denicem bide bakim insallah vardır cok dua ediyorum Allahım isteyen herkese nasip etsin
Sudenzzz zlemceylan seninkiler dahada belirgin canım maşallah Allahım kucağına almayı nasip etsin sağlıklı bi sekılde insalllah😍 son adet tarihin neydi senın acaba
Sudenzzz zlemceylan burdaki eczanelerde bulamıyorum bulsam alıcamda olanlardan alıyom bende mecbur yarın yine bakıp alıcam böle belirsizlik dusundurtuyo cok ınsallah vardır
zlemceylan Sudenzzz 4 eylüldü canım benim regl son tarihim ama benim döngüm 35-40 gibi değişiyor bazen 45e kadar da uzuyordu
zlemceylan Sudenzzz aslında onlinedan çoklu daha indirimli alınıyor ben n11 den indirim kuponu alıp öyle aldım genelde 🥰
Sudenzzz Bibebek_2kedi su cızgının yamuklu testmi bozuk diye dusundurtuyo da işte tekrar yapıcam insallah vardır bide bu ay hiç dikkat etmedim ilişki konusunda sıkta olmadı pekte umudm yoktu insallah vardır
Sudenzzz zlemceylan sipariş veririm vermesinede beklemesine dayanamam ben onun ya yarın eczaneden alırım bekleyemem🤣🤣
zlemceylan Sudenzzz ama o zaman eczaneden erken gebelik alıp öyle dene daha net ve koyu görürsün bence canım 🥰
Sudenzzz zlemceylan inşallah gorimde dua ediyorum cok🥹🥹 bide bu testim pembe gibi değil rengi buda fark edermi acaba gölge gibi ya sanki
zlemceylan Sudenzzz ama bu normal gebelik düşükse değer ondan dolayı da öyle çıkabilir canım o yüzden erken gebelik alırsan daha iyi olur 🥰❤️
seymaozcannn Sudenzzz eğer bu testte çıktıysa Allah’ın izniyle kesin vardır çünkü bunlar adetten önce yapılmıyor olsa da çıkması zor demek ki var ama erken gebelik testi almanı öneririm