Nazsuuu Sudenzzz ben reglm gecikmisti ama 3 gün çok az böyle çıkmıştı kan vermiştim orda da 21 çıkmıştı
zlemceylan Sudenzzz erken gebelikte çok daha belli oluyor bende normal yaptım böyle çok çok gölge gibi ama erkende gebelik testinde daha net belliydi kan verdim 24 çıktı 🥰
Nazsuuu Sudenzzz var bence belli oluyor çünkü yeni oldugu için silik bende böyle 4 tane test yaptım kan verin acile gidip
Sudenzzz zlemceylan inşallah vardır cok dua ediyorum insallah test yanıltmıyodur bu sefer cok yanıldım böle🥺