zlemceylan Sudenzzz ama bu normal gebelik düşükse değer ondan dolayı da öyle çıkabilir canım o yüzden erken gebelik alırsan daha iyi olur 🥰❤️
Sudenzzz zlemceylan alıcam denicem ama suan baktım teste ilki gibi belirgin değil ilkten direk belli oluyodu böle oluyomu acaba ya durdukca daha belirgin olması gerekmiyormu🥺
zlemceylan Sudenzzz durdukça kurudukça o gölgelşk belki görünmez iyice kurudupj zaman anlayabilirsin canım ama yarın dene mutlaka ve haber ver 🥰
Sudenzzz zlemceylan tamam canım insalalh güzel haberler veririm lütfen dua et bana olurmu🥹 hamişlerin duası kabul olurmuş 💖
Tueoku Sudenzzz hamilesin canım bence erken baktığın için o kadar silik çıkmış 1 hafta sonra tekrar dene ama var yani
Tueoku Sudenzzz var canım silik olsa bile var , normal de ikinci çizgi asla çıkmıyor ama sende çıkmış kan ver istersen daha yeni olduğu için öyledir