Asifenerli
Minik_Hanim
Gazize kızlar bu sigara içipte sağlıklı çocuk doğurdu gibi hikayeleri bi kenera bırakın.. düşünsenize sizin kanınızla besleniyor o bebek ve senin kanında sigarada bulunan en pis maddelerden var. Çocuk da taşıyıcı olacak yani. İlerde başlayacak. Kendimiz içip de pişman olurken kendi evladımız içsin istemeyiz değil mi.. En sağlıklı olan bile ne kadar olabilir ki.. benim üstüme vazife değil tabi ki sadece küçücük bebek için üzülüyorum ben😏 bu örneklerle içinizi rahatlatmaya çalişmayın, her bebek bir olmaz belki onlarda sıkıntı olmadı. Ya sende sıkıntı olursa?
Bu ihtimal bile tiksindirir insanı.
Bazen Benim de canım çok çok istiyor ama tutuyorum kendimi..