Gazize insallah. Ben gebe degilim insallah Rabbim nasip eder. Ama nasil ki siz gebeler biz anne olmak isteyenlere destek olup dua ediyorsaniz, ben de 7 yil gunde 1 paket sigara icmis ve birakmis biri olarak size destek vermek istedim. Kac kere denedim olmadi, hala da sigaranin keyfini kabul ediyorum. Ama bir suru denemeden sonra bir mucize oldu ve birakabildim. Ustelik biraktiktan sonra belki birkac hafta zorladim, sonra sigara kokusu igrenc gelmeye basladi. Biliyorum cok zor, ama denemekten vazgecmeyin. Ben 5 Aralik 2013'ten bu yana agzima surmedim. Darisi basiniza guzel anne adaylari, anneler gucludur, ben inaniyorum yapabilirsiniz...