Gazize bende kullanıyordum. günde bi pakete yakın içiyordum. Öğrendiğim gün bıraktım.
Ve sonrasında hiç ama hiç ağzıma sürmedim.
Bir anne bebeğine kendi eliyle zarar verebilir mi..
elimde değil diye düşünme canım o zaman hiç bırakamazsın
Canın istemiyor mu diye sorarsan istiyor tabi ki.
Ama o bebek sağlıklı büyümeyi hak ediyor..
Kendime hakim olamıyorum diye o minnak varlığa zarar vermek benim vicdanımı alt üst ederdi..
böyle düşün canım eminim bırakacaksın🥰 allah yardımcın olsun.