seyma0661 Baby_B insallah 🥰 hesaplamamıza göre bebek 5 gün ileri çıkıyor ultrasonda sizde de öyle mi acaba
HilalOzmen aysegulpolat121 merhabalar 2li temiz geldi. 3lü sınıra yakın geldi doktor fetal DNA önerdi sonucunda trizomy 13 geldi maalesef. Amniyosentez yaptırdık onun ön sonucu da temiz geldi çok şükür inşallah devamı da temiz gelir 🙏 cinsiyetimiz erkek bizimde, şubat sonu mart başı bekliyoruz doğumu da inşallah 🙏
eda23536 16+0 dan merhaba 🌸 tam günümü doldursaydım kendi doğum günüme denk geliyordu 24 mart ama serklajlı olduğum için mümkün değil malesef 🙏🏻 30 lu haftaları görsem doğursam inşAllah o bile yeter 🙏🏻♥️
seyma0661 Baby_B bende pcos var en son mayıs ayında adet olmuştum 2.adetimi olmam gerekirken olmadan hamile kaldım ondan dolayı net gün çıkaramıyoruz belkide 🥲 sağlıkla gelsinler de
Merveyzcc Merhabalarr mart ortası gibi doğcak bebiş inşallah🤲🏻 Erkek bekliyoruz, 20li haftalarda ayrıntılı ultrasona gidicez bakalım💙🌸 aysegulpolat121
Baby_B seyma0661 amin canimm Bazen ileriden bazen geriden gelebilirler 1-2 hafta oynayabilir normal birsey bu
Sirii aysegulpolat121 Benimde martin ortasi ve erkek denildi 🩵 Ben yurt disinda yasadigim icin testler biraz daha farkli. ☺️
Mtubaa Mart ilk haftası gibi gözüküyor ama ilk hamilelikte 38. Haftada geldi oğluşum bu seferde öyle olursa şubat sonu olabilir cinsiyeti kız inşallah değişiklik olmaz😊sağlıkla gelsin bebişlerimiz :)
Beyza_12 Nur7o bizde Şubat sonu Mart başı cinsiyetimiz erkek💙bı tanede kızım var 24 Mart 2021 doğumlu💗
Nur7o Beyza_12 ayy hadi inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsiiinn 🤲🏼🤍 Maşallah bir kız bir erkek çok güzel olmuş hayırlı evlatlar olsunlar inşaallah 🤲🏼🧿
Handee222 Hayelllerhayatttlar benimde ağrım vardı idrar ve kan verdim bisey çıkmadı magnezyum takviyesi başlattı
Burcuuko Bizim de beklenen günümüz 15 Mart. Kızımız olacak inşallah 🩷 FetalDna yapıldı her şey yolunda çok şükür
Oslem7 12 mart da bizim de 🍀 fetal dna yaptırmıştık şükür temizdi sonuçları, bu arada mart ayinin nadir kızlarından bir prenses bekliyorum 🌸
ByanAktas Bizde 15+5 olduk ama bebeğim cinsiyet göstermedi sanırım naz yapıyooor 🫠 ikili temiz çıktı bende detaylı ultrasonu bekliyorum o zaman gösterir 🌸