Aserpil aysegulpolat121 Mart sonu Nisan ortası olur heralde doğum. Cinsiyet belli değil. Yarın kontrol var çok merak ediyorum ama şuan eşimle ayrı şehirlerde olduğunuz için beraber öğrenelim diyor. Daha 3 hafta var evime dönmeme sırf bu merak için erken donebilirim 😁
Hayelllerhayatttlar aysegulpolat121 erkek denildi ama emin olmak için bir dahi kontrolü bekliyorum ikili şükür temiz çıktı agrılarım ama geçecek inşaAllah
myangelson aysegulpolat121 ikili test gayet iyi geldi düşük risk hepsi. 16+4 haftaligiz 20. Hafta gibi detayliya gideceğiz inşallah randevu bulabilirsem. Cinsiyet tam kesin değil erkek dendi ama bu en sonki gittiğim doktor pipi gösterdi ama cihazlarımız kötü yine de kesin bakmayın dedi o yüzden detaylı bekliyoruz 😊
Ndaaa41 aysegulpolat121 Mart sonu. Nisan başı bebeğiyiz bizde 🥹 İkili yaptırmadım Fetal yaptık sonuç bekliyoruz evet bizede erkeğe benziyor dedi ama. Net göstermedi hiç. Kendini bebişimiZ sanırım. Test sonucuyla kesin öğreneceğiz ama erkek senesi diyenlere hak veriyorum öyle. Gibi olacak 😂😂
Nur7o Şubat’ın sonu martın başı olacak Allah nasip ederse. Sadece ikili tarama yaptırdım onda da çok şükür bir sıkıntı yok denildi. Şimdi detaylıyı bekliyorum 22. Haftamda yaptırıcam daha net olsun diye. Öyle ☺️ sizin durumlar nedir ?
aysegulpolat121 Nur7o benimde erkek gibi demişti dokturum aslında daha ögrenmek istemiyordum ama☺️ ikilim güzel çıktı ama doktor ultrosonda kalp parlaklığı gödü bu hafta başka iyi bir perinatologa gidecegim hem cinsiyet hemde ultroson tekrardan bakılcak
A_4 İkili temiz çıktı çok şükür cinsiyetimiz erkek bu sene gerçekten erkek senesi sanırım çoğu erkek diyor Ruhsal olaraksa günüm günümü tutmuyor bir haftadır çok iyiydim bugün çok kötüyüm
aysegulpolat121 A_4 hepimiz o sekildeyiz galiba ama seni biraz daha fazla etkilemis galiba hormonlar canim hic takma bir seyi kafana hormonlardandir de gul gec bence☺️
aysegulpolat121 Aserpil bence dön hele ki ilk bebeğinizse daha heyecanlı ve meraklı oluyoruz sanırsam☺️
Ftmnnr Hayelllerhayatttlar bana da ikidir doktorum erkek gibi ama emin değilim diyip duruyor bir dahaki randevu detaylı detaylida ogrencem artık
Hayelllerhayatttlar aysegulpolat121 teşekkür ederim karın ağrısı ve göğüs agrısı acile gittim göğüs için şükür bişey çıkmadı karın ağrısı çok aşırı değil niye olduğunu anlamadım
Aserpil aysegulpolat121 ilk bebekte değilde ikinci bebekte daha çok merak ediyor insan. Çünkü ilkinde ikisde olabilir çünkü ikisinde de yok. Ama şimdi biri ağır basıyor 😂😂 10 gün oldu geleli ailem göndermez ki 🤭 arada kaldim
Hilalyrdkl Aserpil gerçekten öyle bende 2.yi çok merak ediyorum , hiç böyle heyecanlı olacağımı düşünmezdim
Handee222 Hayelllerhayatttlar benimde ağrım vardı idrar ve kan verdim bisey çıkmadı magnezyum takviyesi başlattı
seyma0661 aysegulpolat121 ikili testimiz güzel geldi çok şükür doktor dörtlüyü de önerdi ama ben gerek duymadım yaptırmicam. Dün kız olduğunu öğrendik 17mart doğum gözüküyor insallah sağlıkla kavuşuruz 🥰
meltembadem aysegulpolat121 benim oğlum olacak 🩵🥰 ikili testimiz güzel geldi şimdilik herşey yolunda şükür 🙏 2-3 gündür elimi karnıma koyduğumda hareketlerini hissetmeye başladım 😍 şuan 17+1 🐣
Baby_B aysegulpolat121 16+2den selamlar Cinsiyet belli degil,nasipse ay sonu öğrenecegiz İkili testimiz temiz geldi sukur Beklenen dogum tarihi 17 Mart yaziyor🌸