EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim bütün çevrem hayatım bitmiş gibi davranıyor ama artık kendimi o tarz şeylerden koruyabiliyorum. Sağlıkla gelsin de gerisini kabul ederek yaptım zaten çocuğu diyorum 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsK07 Ya tabiki öyle ama benim bir arkadaşım var hamile gibi değil ben yattığım yerden kalkamıyorum 😂
EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Ya işin asli bende kolay bir hamilelik geçirdim genele bakış. Çünkü bulantı falan yaşamadım ilk başlarda, sadece uykum geliyordu o zorladı beni biraz. Ben psikolojik olarak bittim 😂😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsK07 Sen mis gibi hamilelik geçirmişsin arkadaşım 😂 Benim bulantı kusma felaketti nefes alamıyordum 12.haftada kanamam oldu düşük tehlikesi vardı o geçti 1 Ay geçmeyen baş ağrısı vardı sürekli acilde parol serum yedim Şuan hiç biri gecmedi
helloandhello MiracAlpinveUmutunAnnesi 21+ 2 ağrısı öksürük kurtulamadım resmen çalışıyorum sürekli bulaşıyor perşembe günü detaylı ultrasonum var 😕😕 bel ağrısına magnezyum birebir 🌸
MiracAlpinveUmutunAnnesi helloandhello Doktora gittiğimde soylicem çünkü dayanamıyorum kilitleniyor belim 😂 Size de geçmiş olsun inanılmaz bir salgın var ama
EsK07 helloandhello Kullanıyorum magnezyum ama düzenli sporla bir miktar hafifletebiliyorum sadece. Sürekli bilgisayar başında oturmak da tetikliyor ister istemez duruşum bozuluyor
EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim de düşük tehlikem vardı. Kanamam olmuştu. 3. Ayda da migren atakları yaşamıştım ama çok şükür geçti hepsi. Arkadaşım 9 ay boyunca kusmuştu onun o hallerini görünce benimki baya rahat gibi geldi 😂
helloandhello MiracAlpinveUmutunAnnesi aynen hepte beni bulur gelir konar bana 😂 bunada şükür 🙏 hatta bütçeniz varsa özel magnezyum ilaç yazsın devletin karşıladıkları pek güçlü değil
Ayaz_Aybars_mom MiracAlpinveUmutunAnnesi güzel geciyor 😊 kontrolleri iple çekiyoruz her seferinde 😊 bazen ufakta olsa kasik agrilarim bel agrim oluyor ama olucak o kdr diyoruz minik minik tekmeler hissediyorum artik zaten doktorumuz cok hareketli bir bebek diyordu en basindan beri 😊
Elcin-Meryem MiracAlpinveUmutunAnnesi 22+2haftalik hamileyim bende ogle yemek yedikten sonra tas kesiliyor karnim🤦🏻♀️
tsr45 Elcin-Meryem hazımsızlıksa doktorum sabah aç karnına ılık su iç demişti. Ben içine limon da damlatıyorum vitamin olsun diye. İstersen ılık suyu dene bana iyi geldi. 22+5
Merve-metin MiracAlpinveUmutunAnnesi 20+5 karnımın büyüklüğü futbol topu gibi dışardan bakan 7 aylık hamile sanar bel ağrım çok oluyor geceleri özellikle bacaklarıma inanılmaz kramplar giriyor 🤦♀️ ama bebeğimin hareketlerini hissedince tüm ağrılarım geçip gidiyor sanki 😍
tsr45 Merve-metin benim de kocaman oldu üstelik daha 22+5im tip1diyabetliyim acaba ondan mı bu kadar karnım büyüdü diyorum🤦🏻♀️
MiracAlpinveUmutunAnnesi helloandhello Düzelsin de ağrılarım en fazla ne kadar olabilir dicem ortalık yangın yeri 😂😂
helloandhello EsK07 bende sürekli bilgisiyar başındayım tabi etkiler bide bende fibromilyalji var ben d ile magnezyumu aynı anda kullanıyorum ☺️