tsr45 Merve-metin benim de kocaman oldu üstelik daha 22+5im tip1diyabetliyim acaba ondan mı bu kadar karnım büyüdü diyorum🤦🏻♀️
EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim de düşük tehlikem vardı. Kanamam olmuştu. 3. Ayda da migren atakları yaşamıştım ama çok şükür geçti hepsi. Arkadaşım 9 ay boyunca kusmuştu onun o hallerini görünce benimki baya rahat gibi geldi 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsK07 Her hamilelik bir olmuyor ya sagsaglim dogsunlar da 😍 Cinsiyet ne senin
EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Aynen öyle amin inşallah. Cinsiyet kız 🌸 Erkek hissediyordum ama gönlüm kızdan yanaydı bir de herkes senin oğlun olur diyordu ondan etkilendim herhalde 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi EsK07 Maşallah bende kızım olsun istemiştim çünkü 1 tane oğlum var hayırlısı böyleymiş 😂
helloandhello EsK07 bende sürekli bilgisiyar başındayım tabi etkiler bide bende fibromilyalji var ben d ile magnezyumu aynı anda kullanıyorum ☺️
EsK07 helloandhello vitamin ve magnezyum eksikliği fibromiyaljiyi çok etkiliyor. Özellikle magnezyumu düzenli kullanınız çok geçmiş olsun 🙏🏻
EsK07 MiracAlpinveUmutunAnnesi Arkadaşlarımın hepsinin oğlu var iyi ki erkek olmuş diyorlar. Aşkla bakıyor cidden minicik bebek hayret ediyor insan 😂 Sağlıklı olsun hayırlısıyla gelsin inşallah
Nananan MiracAlpinveUmutunAnnesi bende 21+5bende ağırlastim artık ya göbeğimi kaldıramıyorum ve vajina bölgem çok ağrıyor alt karın fln aynı şekilde belimde ağrıyor bakalım nasıl geçecek onca zmn hayırlısıyla gelsin bebişlerimz
MiracAlpinveUmutunAnnesi Nananan Amin bugün bencede alt karın ağrısı var sagsaglim kucağımıza alalım da
Ayaz_Aybars_mom MiracAlpinveUmutunAnnesi güzel geciyor 😊 kontrolleri iple çekiyoruz her seferinde 😊 bazen ufakta olsa kasik agrilarim bel agrim oluyor ama olucak o kdr diyoruz minik minik tekmeler hissediyorum artik zaten doktorumuz cok hareketli bir bebek diyordu en basindan beri 😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ayaz_Aybars_mom Şuan benimki de hareketli😂 12 haftalikken de çok hareketliydi nasıl güzel bir duygu dimi 😍
Nurlena MiracAlpinveUmutunAnnesi bende 21+3 üm enfeksiyon bendede var 😪batmalarım oluyor bu yüzden sanırım
Kaddze Hic subat gelmiycek gibi geliyor 2. Hamileligim birde suan kac aylik hamile olmus oluyoru 5 mi ?
Ayaz_Aybars_mom MiracAlpinveUmutunAnnesi ama ilkiyle cok farklida diyebilirim oglumda balik kaymasiyla basladi ilk hareket bu direk masallah box var icerde 😀😀😀😀 sözde buda erkek dediler ama net dgl detayli bekliyorum
Nurlena MiracAlpinveUmutunAnnesi öyle dedi kasıkalardan tarafa ama rahim büyüyor da olabilir net bişey diyemiyorlar