Burcuoksuz şöyle yaptılar doktorun odasında sıvıyı çektiler ama bebek hareketliydi biraz yani çekilebildikleri kadar çektiler hemen orda işlem biter bitmez direk beni giydirip ameliyathaneye götürdüler. Belden uyuşturdular beni baya kalabalıktı ameliyathane doktorlar hemşireler vs bütün her şey hazırdı zaten hiç endişelenmeyin. Bebek çıktı ilk böyle ses gelmedi ben biraz endişelendim sonra böyle su sesi gibi bi sesler geldi bebekten heralde o kalan sıvıyı da öyle çıkardı sonra ağlamaya başladı inşallah sizin de bizimki gibi olur hiç bir sorun olmaz. Direk bebeği yoğun bakıma aldılar ben görememiştim eşim görebildi. 3 gün yoğun bakımda kaldı küvezde orda tabi yine tahliller işte genel durum. Sonra yoğun bakım içinde anne bebek adaptasyon odasına aldılar bizi yine kontrol ediyorlar aletler hani kalp atışları vs korkulacak bir durum yoktu. Süt sağma makinanız varsa eğer onu yanınıza isteyin hastanede de oluyor yoğun bakımın yanında sizin sütünüz ona şifa olacak inşallah ben sürekli sütü sağdım az geliyor başta ama korkmayın endişelenmeyin sütüm gelmiyor diye. adaptasyon odasında da oluyor makinadan sağıp veriyordum onlar hem mama hem anne sütünü ayarlayıp getiriyorlardı. Bir de sürekli ya şafi ihlas suresi gibi dualar okudum sürekli dua okuyun inşallah Allah’ın izniyle siz de mutlu şekilde ayrılırsınız hastaneden 🙏 süreçle ilgili her zaman yazabilirsiniz