Kullanicix malesef bende 2 gün önce düşük yaptım gebeliğim sonlandı bebeğimin gördüm gerçektende çok ağır anomileri vardı çok kötüydü doktorlara inanın arkadaşlar çok üzgünüm acım henüz çok Taze yavrumu toprağa verdim onun öyle olmasını hiç istemezdim o da istemezdi ama iyileşemedi düzelemedi beni de cennetlik etti yavrum orda beni bekliyor Allah’ım sabrını da versin bana inşallah genetik sonuçları temiz çıkar tekrardan bebeğim olur sizin gibi yerine koyamam belki ama tesellim olur 😔