Peperonni 16. Haftada bebeğimin iki bacak arasında uzanan bi kistik yağı gördüler aynı pipi gibi doktorlar anlam veremedi kordon kisti dediler ama kordon kisti değilmiş klaoka anamolisi diye not geçmişler doğumdan sonra epikiriz notuna bu kloaka anomoliside kalın bağırsak imce bağırsak ve üreme sisteminin tek yerden geçtiği yer yani bu hidrops aslında kaşık bişey değil altında bi sebep yatıyorki çıkıyor bağırsak semptomlarında kalp semptomlarında böbrek rahatsızlıklarında çıkan bi durum bizim kalpte bi sıkıntı yoktu ama bağırsakları sıkıntılıymış o yüzden hidrops oldu ve tekrarladı sıvı çekmelerine rağmen çok zor bi durum rabbim hiçbir anneyi sınamasın evladıyla ben çok zor şekilde hamile kaldım tüp bebekle rabbim inşallah tekrar nasip eder sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥹