Papatyam2608 sedamusa ay benimde sağ kaşık ağrım var inşallah çok ihtiyacım var pozitife ikinci deneme benim
Seymarda sedamusa canım çok mutlu oldum hayırlı olsun ❤️bende transferi oldum hastanede uzanıyorum hala ☺️
sedamusa Seymarda çok teşekkür ederim inşallah bebeğin sana sımsıkı tutunur Allahım anne olmayı hepimize nasip etsin inşallah 🙏🥰
aycicegi22 sedamusa maşallah rabbim kucağınıza almayı nasip etsin. Benim silik çıktı kanda 89 du sizin daha yüksek çıkar
Seymarda Arkadaşlar nasıl yatmalıyım hep sırt üstümü?yada bi süre yastıksız yatmamı söylediler neden ki sizlerde öyle yaptınız
Seymarda -angel34 saat 12 den beri yattığım zamanlarda yastık kullanmadım ama biraz boynum ağrıdı ince aldım az önce
-angel34 Seymarda bence yeterli gelmiştir . ilk Rahime koyulduğu anda embriyo yerini kendi seçiyor yapışıyormuş sabit yastıksız yatmakla alakası olduğunu sanmıyorum tabiki yorma kendini :)
Seymarda -angel34 haklısın canım ahhh bunu eşime de anlatabilirsem çok rahatlıcaz 😀insallah pozitifleri görüp sağ Salim kucağımıza alırız 🤲
Ozbi sedamusa merhaba hayırlı olsun. Nerde yaptırdınız acaba tüp bebeği? Bir de sonuca göre doktor ne zaman kontrole çağırdı
sedamusa Ozbi bugün için de kan istedi henüz kontrole çağırmadı canım sonucumu bekliyorum şuan Denizli özel sağlık hastanesi doc Dr yunus Aydın a gidiyorum
Fatoss994 sedamusa 10.günde test vermenizi doktorunuz mu söyledi acaba kendiniz mi yaptınız bende merak ediyorum benimki 12.günde ver dedi o yüzden sordum hayırlı olsun. Bu arada Allah ilerlemeyi nasip etsin darısı başımıza 7.gündeyim ben de