Fatoss994 sedamusa 10.günde test vermenizi doktorunuz mu söyledi acaba kendiniz mi yaptınız bende merak ediyorum benimki 12.günde ver dedi o yüzden sordum hayırlı olsun. Bu arada Allah ilerlemeyi nasip etsin darısı başımıza 7.gündeyim ben de
sedamusa Fatoss994 inşallah teşekkür ederim evet doktorum öyle istedi 5. gün embriyosu. İnşallah sizde pozitif sonuç alırsınız 🌸
sedamusa Bbk88 bu benim 4. Transferim canım en son martta transfer oldum kimyasal sonuçlandı tedaviye 6 ara verdim adetin 2. Günü gittim 18. Günü transfer oldum