Bende geçen sene böyle bişey yaşadım 10 haftada kalp atışı durdu lekelenmeyle acile gıttım devlet hastanesınde kürtaj dedıler ama ben bayıltmadan yaptıklarını bılıyorum sonra özele kendı doktoruma gıttım ilaçla düşük yaptırdı ama kız kardeşiminde senınkı gıbı oldu kese oluştı kalp atışı duyulmadı onada kürtaj dedıler oda bsnım doktoruma gıderek ilaçla düşük yaptı kürtajdan daha saglıklı olur dıye söylüyorum doktoruma sor bi istersen