Hatice_11 canım ben şehir hastanesinde kürtaj olmuştum önce fitil verdiler bebeği düşürmek için bol bol yürüdüm kenarlardan tutunarak ve düştü parçaları temizlemek içinde kürtaj yaptılar genel anestezi verdiler sonrasında hiç acı bile hissetmedim uyanınca yedek pijama al yanına ped koy küçük bi havlu koy (verdikleri fitil kanamayı artırdı bi süre sonra baş edemedim belden aşağımı yıkamıştım) devlet hastanesi hasta bezi vermiyor sen temin ediyorsun ama yine de direk kürtaja mı alacaklar o kesinleşsin hastane kantininde satılıyor zaten o zaman alırsın benimki dediğim gibi kendi kendine düşsün diye bekledikleri için kanama çoktu hasta bezi lazım olmuştu birde genel anestezi alırsan hiç hissetmiyorsun bile hiç korkma Allah yardımcın olsun 💜