lokal anestezi dediğimiz sedasyon, 15-20 dk lık bir işlem hiç korkmayın, ben devlet hastanesinde sorduğum zaman hapla sancı başlatıyoruz demişti canlı canlı doğum yapar gibi düşük bekleniyor bence çok daha korkunc ve travmalı hiç hatırlamamanız en iyisi