kbsoysal Benim ilk gebeliğimde kız çıkmıştı kızım oldu☺️ ikincisinde erkek olarak gözüküyordu bugün öğrendim cinsiyetini erkekmiş😅 valla denk mi geliyor anlamadım
iremarsln37 ZeynepDuru17 rastgele bence yani%50 tutturma şansı var zaten. Benim 2.gebeligim şuan. İkisinde de doğru çıktı Çin takvimi
ZeynepDuru17 iremarsln37 aaaa ikiside tutmuş ay ne bileyim çoğu tutmadı çoğu tuttu diyor kesin tutar die bişi yokmuş zaten
Busetacir Beniö de çin takvimi, rus takvimi, yüzük testi hep kız çıktı. Öğrenmemize 3 hafta var merakla bekliyorum bakalım😂
ogul_can ZeynepDuru17 ilk doğumum da tuttu erkek gösterdi oğlum oldu şimdi kız gösteriyor henüz cinsiyet belli değil
Kir_papatyasiii ZeynepDuru17 ben kızımda 2021 de kalmıştım doğru çıktı bide bu yıl ikizlerime hamileyim bunlarda erkek bende çin takvimine baktım doğru çıktı
ZeynepDuru17 Kir_papatyasiii sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah canım inşallah gönlümce banada nasip etsin rabbim banada dua et geneli tutuyor 🥹