yesim-1 senin kızlar doğan aya göre yani Haziran da hamile kaldın Şubat’ta doğdu Şubat kız gösteriyor öyle mi 😂 peki hamile kaldığın ay ne gösteriyor birde tam 9 ay 10 güne göre mi hasap yaptınız benim doğumum nisanın 10 gibi ama 9 ay olunca Mart oluyor Mart erkek Nisan kız 😅