ZeynepDuru17 şeymacım inşallah rabbim en iyisini en guzelını nasıp eder sana saglıkla sıhhatle bebısıne kavuşursun Rabbım hıc bı kadının kucagını bos bırakmasın benım bu hamılelıgım cok rısklı amniyosentez yapılcak 20 haftalıkken devamlı kanamam oluyo ınsallah bende saglıklı bı sekılde yavruma kavuşurum🥰🤲