yesim-1 çin takvimine böyle mi bakılıyormuş ilk defa bu yorumu duydum 🥸 hamile kaldığın aya göre değil miydi mesela 1 Haziran son adet tarihin ve sen 30 yaşındasın 30 yaş hazirana bakıyoruz ve o ay da kız veya erkek yazıyor öyle değil mi sizin dediğiniz tamaman farklı bir yorum ☺️😅 acaba hangisi doğru ki