Zemhav-12 ZeynepDuru17 valla ikinci gebeliğim ikisine de kız çıktı ve iki kızım oluyo doğru çıkanı oluyo
ZeynepDuru17 mhrmom ay ne bileyim herkes tuttu diyor 2026 baktım Kasım Mayıs arası erkek gözüküyor yazıyordu 🙄😂
yesim-1 ZeynepDuru17 bebeğin doğduğu aya bakarak söylüyorsun dimi yoksa gebe kaldığın aya mı bakıyorsun ben doğduğu tarihe göre tutuyor diyorum
ZeynepDuru17 yesim-1 söyle 2026 Kasım ayından Mayıs ayına kadar hamile kalırsam erkek gözüküyor ben o kısma baktım doğacağı aya bakmadım 🙄
ZeynepDuru17 Ftmadegrmenci 23 Ağustos bişi yazmadım çin takvimi yazdım o çıktı 🙄 bişi anlamadiysam Arap olum beynim çorbaya döndü 🤣🤣🤣
HazelSeren ZeynepDuru17 benım hiç biri tutmadı ne çin ne rus ne yüzük testi hepsi kıza işaretti erkek bebeğim 😀