imcakir doğru okudum doktor bence yanlış okumuş sağlık ocağından öyle bir cevap alınca eve geldim kendi doğum yaptığım doktoruma mesaj attım gebelik var dedi yarın da tekrar ona muayeneye gideceğim orada da tekrar kan vereceğim. Bana değerimi de söylemedi çünkü sağlık ocağındaki doktor direkt hamile değilsin gebelik yok dedi eve gelince değerime baktım ben