Haticemre21 banada öyle olmuştu ama devletin kadın doğumunda olmuştu ultrason da kese yoktu 5 haftalık olmam lazımdı o zmn Bi kan alalım dedi değeri söylemedi bile kapı eşiğindeydik eşimle direk gebelik yok dedi asistana söktürücü yazmasını söyledi gönderdi otobüste değeri merak edip baktım 1000 Di şok olmuştum eşim söktürücüyü almadı değeri görünce biraz daha bekleyelim başka doktora gideriz dedi 3 hafta sonra özeldeki doktoruma gittim öyle öğrendik ikizlerimizi