Yabanmersinliii bende 3. Gebeliğim ilk kızım 12 yaşında ikinci kızım 10 yaşında bu süprizim eşim kendi isteği ile yapmış 😅 25 haftalığım kızıma asla çocuk istemeyen ben duyduydum an ben istemeden geldiyse rabbimşn vardır bi bildiği dedim hemen kabullendim yaşım geçmeden iyi ki olmuş diyorum . Hatta ben ilk strese gitince eşim aldırabilirsin bir şey diyemem hakkındır demişti . Allah korusun tecavuz veya zina çocuğu değil benim çocuğum ne haddime aldırmak ben kimim ki . Yıllarca gözyaşı para söken insanlar var nankörlük edemem demiştim . Tabi bu benim kanaatim . İlk çocuğum arka arkaya valla keşke bu da onların arkasına hemen olsaydı diyorum inanın büyüyünce hepsi birden iyi ki diyeceksiniz