Anneoluyorumm00 DidemB benimde bekarken hep 4 hayalim di şuan iki tane var eşimde istemiyor zaten bebklerimde küçük, ama hep dört olsada gibi içimde var siz öyle diyince benimde aklıma geldi yine 😁 sağlıkla büyütün 🤲