Yabanmersinliii ikizlerim 4 yaşına girdiler 20 gün sonra doğumum var nasıl bakarım diye düşünüyorum bu kervanda bende varım merak etme bacım spirel korumuyor ben spirelle hamile kaldım bende aldırmayı düşündüm ama vebaline giremedim ha hayattakine kıymışım ha ona can bnm canım bundan sonrasını artık kollicaz her ay doktor kontolune gittim spirel için asla aksatmadım aylık muaynemi ama ne hikmetse kontrolden sonra kayıyor ve ben bir sonraki ay gittiğimde kaymış diye çıkarttırdım bidahaki ay regl iken gel dedi doktor betam 0 ama tekrar taktırmaya gittiğimde benim Bet 1670 ben şok oldum çözüm değil yani her iki taraf konurucak maalesef sağlık olsun nasipte varmış