senatss Bibebek_2kedi Benim de bu şekilde ama daha önce de çok yalancı pozitif gördüm için bekliyorum erken gebelik mi denesem ki 1 tane de diye de içimde ki sesi susturamıyorum
isiksinem45 Bibebek_2kedi Arkadaşlar şu test sonucuna bi bakarmisiniz aceba hamilelik varmı ben anlayamadım kuzenimin
isiksinem45 Nergisim09 Hamilelik yok yani demi bende acemiyim yeni evli yeni hamileyim o yüzden siz tecrübeli annelere sormayı istedim
senatss Bibebek_2kedi valla çok korkuyorum negatif görürsem diye ah bi şu korku olmasa gitcem. Testlerde yine bi umut oluyor kalıyor içimde kanda hiç kalmıyor bide 8 gün var ya regl o yüzden 1 tane erken gebelik aldım valla ne zmn yapcam bilmiyorum
senatss Bibebek_2kedi ben denedim erken gebelik testi negatif ya erken davranıyorum yada maalesef bu ay da olmadı elendim
Bibebek_2kedi senatss Bende öyle kan vermeye şuan cesaret edemedim pazartesi gidicem regle 2 gün kala hakkımızda hayırlısı inşallah
senatss Bibebek_2kedi aynn öyle yap bencede bende beklıycem idrar testlerinde hep bi umut hep içimde var
Bibebek_2kedi senatss Dayanamadım şimdi bi daha test yaptım oda silik çıktı evdeki testlerim bitene kadar her idrarda test yapıcam gibi gözüküyor çok şaşkınım ve heycanlıyım böyle avutayım kendimi şimdilik kan testine kadar
edis22 Bibebek_2kedi hamilesin canım ama daha adetine kala yaptığın için silik çıkmış bi kaç gün sonra denersen koyu çıkar