Bibebek_2kedi senatss Dayanamadım şimdi bi daha test yaptım oda silik çıktı evdeki testlerim bitene kadar her idrarda test yapıcam gibi gözüküyor çok şaşkınım ve heycanlıyım böyle avutayım kendimi şimdilik kan testine kadar
senatss Bibebek_2kedi valla idrarla umut gitmiyor ben bile hala umutluyum kana gifesiye kadar eeglm bekleyecem 1 hafta
Bibebek_2kedi senatss Bekleyelim beraber inşallah hayırlı sonuçlar alırız Allah isteyen herkese nasip eder 🙏
senatss Bibebek_2kedi ayyy hadi hayırlı olsunn çok sevindimm benim umudum yok maalesef 1 hafta daha beklıycem reglmi
senatss Bibebek_2kedi hiç bir belirtim yok su an gerçekten sadece regl gününü bekliyorum öyle boş boş
Bibebek_2kedi senatss Teşekkür ederim darısı tüm isteyenlere inşallah. Belki vardır ümidini kaybetme daha 1 hafta var regle sonuçta
Bibebek_2kedi senatss ama ay 30 çektiği için ya 9 unda ya 10 unda olmam lazımdı döngüm 31 gün oluyor düzenli her ay aynı zamanda olurum