Klnmksd56- amin inşallah 🥰 evet ilk gebelik öncesinde geçmişim de olmadı düşük vs gibi. Şükür sürecim güzel geçti. Pazartesi doktor kontrolünde gün verebilir doktorum bebeğimde kalp deliği ve damar inceliği olduğu için sezeryan önerdi. Çocuk kardiyoloji ve yeni doğan doktorunun da hazır bulunması gerekiyormuş. Normal doğum ne zaman gerceklesir kestirilemedigi için riske atmayalım Fed