Bidemet 31 haftaligiz ve doktorum 21 Kasıma gün verdi uygulamada 63 gün var Aralık 6 gibi ama sezeryan olacağım için 2 hafta kadar önden doğacak inşallah oğluşumm ayyy vakit nasıl geçti hiç anlamadım aşırı heyecan yüklüyümm
12_annee Momandgebe 9 kasıma sezeryan günüm verildi bugün tarihi belli olan başka anneler var mı şimdiden korku ve heyecan var 🫣
12_annee Ysmnpmk sagsalim kucağımıza alalım 2. Sezeryanim olmasına rağmen hem heyecan hem korku ikisi bir arada 🤗
Sedef2906 Momandgebe uygulamaya göre 27 Kasım ama sezaryen olacağım için 18 19 u gibi olur dedi doktorum bidahaki kontrolde netleştireceğiz 🥰🤲
Wg12 Momandgebe 20 kasım gözüküyor tam 40 haftada Gelirse Daha erken gelirse 39 da kasım 14 ü falan olur bakalm Ne zamana kısmet olacak İlk gebeliğim heyecanla bekliyorum hepsi Sağlıkla gelsin inşallah umarım Hepimiz Kolay kolay Geçiririz Doğumumuzu sağlıkla vakitlice az zamanımız kaldı gerçekten 🙏
arnka_mommy Momandgebe Doktorumuz 19 Kasım Uygulama 24 Kasım içime doğan 26 Kasım 🤭 Sağlıkla gelsinler inşâAllah 🌸
Munojat29 arnka_mommy son adet tarihiniz ne zaman? Benimkide uygulamaya göre 24 kasım da o yüzden sordum
Ysmnpmk 12_annee amin inşallah 🤲💕benimde ilk bebeğim başıma neler gelicek bilmiyorum onun korkusu var🥲😀
Pembe4242 12_annee yok ya 4ncü sezeryan oldugu için doktorum 2 hafta sonra tekrar cagırdı ozman verecegini söyledi