49 gün kaldi uygulamaya göre. 24 kasım olabilir dedi doktorumuz henüz net değil ama. Geceleri asla uyuyamaz oldum sürekli hareketli bebek, lavaboya kalkıyorum hep yada yediklerim rahatsız ediyor. Sanki 1 ay daha durmaz gibi geliyor bana. Sizin bebişler nasil zorlamaya basladi mi?