Momandgebe Hamişler kasım kaç??? Bizim 16 kasım gözüküyor ama sezaryen olduğumuz için biraz daha erken olucak gibi…..
Fulya90- Momandgebe kasimin 6si veya 10 nu canım normalde kasımın 20 si ama sezeryan olduğu için o tarihler planlanıyor
Serapazraege Momandgebe son 48 yazıyor uygulamada ama benimde sizin gibi sezaryen olduğu için aynı tarihe geliyor🙈🙈
Pembe4242 Momandgebe eon 56 uygulama ama sezeryan olacagı için 46 günümüz kaldı saglıkla gelsin paşam❤️💙
beyzanururey Momandgebe 32. Haftamızdayız doktorum 39 da alacağım dedi yaklaşık 50 gün kaldı gözüküyor zaman hiç geçmiyor gibi 🙈
Feniks Momandgebe 18kasım görünüyor ama kanım pıhtılaşmadığı için planlı sezaryen olmak zorundayım öyle olunca kaçında okurum kestiremiyorum
Gizm6 Momandgebe kasımın 14 ü civarı sezaryen olacagım kısmetse zaman nasıl geçiyor hic anlamıyorum 🥹