Tugceozturkk bu arada hemen hemen aynı şeyleri yaşamız sayılırız. Benim babam 4 sene önce vefat etti. Evimiz kentsel dönüşüme girdi. Tam pandemş zamanıydı kardeşim ve ben çalışmıyorduk. Çok düşük işkurdan alıyordum. Ailemizin tüm yükü bana ve kardeşime yüklendi. Hem çalıştım hem eve baktım. 2 yıl bekledik eşimle hem kendimi toparlamak için hem de psikolojik olarak. 7 yıllık sevgiliyken evlenmiş olduk. Elhamdülillah. Her şeyi aile desteği olmadan kendimiz yaptık. Ama başardık. Gerçekten birlik olunca, sevgi ve özellikle saygı olunca her şey hallolur. Bizimde bu 3. Ayımız gebelik için düşündüğümüz nasip olursa olur. Böyle yazdıklarını okuyunca herkesin sorunları var. Psikolojik, maddi, manevi önemli olan bunların ufak tefeklerini umursamayarak şükretmek. 🙏🏼