BA1 ilk haftalarda bebek değil normal siskinliktir ama ileriki haftalarda mesela benm 14. Haftada karnım büyümeye başladı 17 de 6 aylık bebek göbeği oldu 😬 şimdi 6. Ayimdayim 8. Ay göbeği gibi. Az az büyüyor yani zamanla. Hem göbek olmaması iyi bir şey bence iç karnınız geniş demek ki