myangelson BA1 öyle ama göbeğin erken çıkması iyi birşey değil ki her türlü zorluk oluyor eğilirken falan sıkıntı yaşıyorum daha şimdiden, yatakta yatarken falan zorluyor yani daha bu kadarcik göbek 😅
BA1 Tugceozturkk 20 Tugceozturkk 20+4 valla hiç denemedim zaten hergün aynı olmuyor bi çok iyiyim bi yorgunum
Tugceozturkk BA1 ilerleyen haftalarda bel ağrısı başlıyor benim bu hafta başladı bişeyler yapmak istiyorum açıkçası 🫤
Nazo77 BA1 göbek aynı göbek valla zaten kilo vardı geç yiyince üst kısmı şişiyor gibi sabah yine diz tipime baktıkça sinir olurum gebelik kilo aldırmadı bana kendi kilomun yükünü taşıyorum resmen sinir bozucu
BA1 Tugceozturkk bel ağrım zaten kronik eskiden beri varda gece sol tarafıma yatıyorum ya sabah bi kalkiyorum kulağimda ki kemik bide yan tarafımda tutulma ağrısı o işte çok kötü keşke istediğimiz gibi yatip uyusak 🥹🥲