Gamzeli-annee Nurten_55 bende kızımın adını ceylin koyucam inşallah ve forumda ilk defa birinin bu ismi yazdığını gördüm 🥰🥰
Civeleksu Nurten_55 Tabiki seçim sizindir yanlış anlamayın lütfen benimde çok hoşuma giden bir isimdi ama arapça bir anlamı yok anlamı cennetin kapısı da değil. Ben baya araştırmıştım anlamı YENGEÇ YUVASI yabancı kökenden gelen bir isim. Takdir yine sizindir🌸🐣 sağlıkla gelsin
Edaerva Kızım olsaydı adını efla koyacaktık ama oğlum olacakmış daha karar vermedik ama ömer ahlas ismi şuan hoşumuza gidiyor kararsızlara da fikir olsun 😊
defneezvrk kızlar bora mı doruk mu kararsızım şuanki popüler herkesin koyduğu isimlerden koymak istemiyorum
Alya-veanne defneezvrk kuzenimin ismi Doruk Efe ve severek taşıyor diyim bende çok beğeniyorum bu ikiliyi :)
Nurten_55 EmineYrn11 yaaa hayırlı uğurlu olsun Allah ım kucağınıza sağ salim almayı nasip etsin ne zaman doğumunuz
Gamzeeadnx ARKADAŞLAR!! Aziz Uras nasıl? Oğlum 28 haftalık isim karar veremiyorum, aklımda bir kaç isim daha var. - yiğit - eray - mert - berkay -
Alya-veanne Gamzeeadnx ben erkek olsa Çağatay koyacaktım kızmış . Bu isimlerin arasından Mert Uras nasıl sizce ?