AnkaBeti kubyus Büyük oğlumun ismi=Arif Ahmet Küçük oğlumun ismi=Mehmet Asaf Şimdi erkek bebiş bekliyoruz ismini Yusuf Sina düşünüyorum 😀 Kızım olursa Minel Lina 😀
Cemreeeatlas Dkdkdkdl bir oglum var Atlas 🩵 ikinci geliyor erkek oda Uras olacak inşallah 😊 ikisi de çok güzel
Gamzeli-annee Nurten_55 bende kızımın adını ceylin koyucam inşallah ve forumda ilk defa birinin bu ismi yazdığını gördüm 🥰🥰
Civeleksu Nurten_55 Tabiki seçim sizindir yanlış anlamayın lütfen benimde çok hoşuma giden bir isimdi ama arapça bir anlamı yok anlamı cennetin kapısı da değil. Ben baya araştırmıştım anlamı YENGEÇ YUVASI yabancı kökenden gelen bir isim. Takdir yine sizindir🌸🐣 sağlıkla gelsin
mervedmrcn kubyus Kız: Ecmel Hüsna Ceylin Zümra Mihra Minel Beril Açelya Alya Duru Berfin Buğlem İnci Mira Erkek: Ahlas Miraç Uras Yağız Agâh Eray Mert Mete Yiğit Ata Benim listelerim bu şekildeydi kızım olacak inşallah İnci Mihra koyacağız 🌸🐣