abbasova14 bende aynı durumdayım ya belirtiler vardı klasik onları görünce dayanamadım beş gün varken test yaptım negatif çıktı şimdide adet günümü bekliyorum olmazsam biraz daha beklicem bidaha negatif görmek istemiyorum açıkcası olacaksa illaki öğrenirim diye dizginliyorum kendimi😄