Bendede şöyle bir şey oldu reglime 2 gün kala yaptım çok çok silik ikinci çizgiyi gördüm o günde göğüslerim aşırı hassas ağrılıydı dedim aha hamileyim galiba ertesi gün o hassasiyet gitti testtede negatif çıktı anlamadım ertesi günde regli oldum. Acaba diyorum kimyasal gebeliktide tutmadı düştümü çünkü ben ertesi gün daha net ikinci çizgiyi görmeyi bekliyordum