akkaya_1234 Gokturkmom_ şimdiye kadar kız dendi bakalım bugün tekrar kontrol e gidecez inşallah kız dir hayırlı sağlıklı olsun en başta heyecanla bekliyorum 🤗
Benimminikim Gokturkmom_ 13 haftada erkeğe benziyor denildi 14 özelde gene erkeğe benziyor denildi böyle olup değişen var mi acaba
Benimminikim Gokturkmom_ hafif çıkıntı var dedi torbaları tam olarak 16 haftada tamamlanır dedi kızlarda da böyle çıkıntı oluyor dedi kafam karışıyor
Zeynepin_annesii Gokturkmom_ Doktor arayışındaydım. Bir doktor 12 hafta erkeğe benziyor dedi. Diğer doktorların biri 13 ve diğeri 15. Haftada erkek dediler. Bence de erkek senesi 🩵
mervedmrcn Gokturkmom_ kızım olacak inşallah 15+3te öğrenmiştim şimdi 23+3 haftalık olduk🥹🐣 sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🤲🏻🩷