Gokturkmom_ Hayelllerhayatttlar Genelde kızı şaşırıyorlar ama ,erkeği de şaşırdıkları oluyormuş demekki🙈
Hayelllerhayatttlar Gokturkmom_ valla öyle erkek denilip kız çıktı bide iki ayrı doktor tarafından 😂 o yüzden bunda detaylıyı bekliyorum
1evremti İlk zamanlar ara ara hep kanama yaşadım yine kanama yaşadığım bir dönemdi 12 haftalıktım kontrole gittiğimizde kızımız gayet sağlıklı dendi 🥹🩷 şu an 20+5 çok şükür cinsiyet değişmedi 😁
Edanurylm Merve-metin Aa maşallah çok çabuk öğrenmişsiniz keşke bende öğrensem 12+2 deyiz 14 haftalık olunca perinatolojiye randevum var inşallah söyler
Merve-metin Edanurylm benim kendi doktorum 12+0da %80 dedi perinatoloji doktoru söyler canım ama doktora girmeden 1 çikolata ve şekerli nescafe için bebiş hareketleniyor o zaman bacak arasını görür doktor bana ikili tarama zamanı böyle söylediler direk bacak arasını açıp gösterdi 12+5te %100 erkek dedi
Dursunbebek Edanurylm perinatolojiye 2 ‘ li test için gideceksiniz di mi gidince hemen test yapıyor mu biliyor musunuz yoksa başka bir güne test için randebu mu oluşturuyor 🌸
kader26_ Merve-metin ikili tarama testine girerken aç olmak önemli değil değil mi? Randevu aldığımda hiç sormak aklıma gelmedi. 🥹 kan vericez ya acaba aç mı gitsem diyordum.
Fatma_Fatma Gokturkmom_ 34+6dayım benimde oğlum olucak Allah ın izniyle 14haftada öğrenmiştim ama başından beri hissediyordum kızımda da hissetmiştim
Gokturkmom_ Fatma_Fatma Ayy ben de hamile olduğum andan itibaren hep erkek dedim bişey baksam hep erkek kıyafetlerine falan elim gidiyordu bi çoğu kız bence desede 🙈 ben doğru hissetmişim
Merve-metin Gokturkmom_ gerçekten mi 😂benim oğlum yerinde asla durmadı full hareketliydi doktor bile şaşırdı bu kadar hareketli olması için naptın dedi hemşirenizin dediğini yaptım dediğimde çok güldü kafa atıyor bak dedi hatta şok geçirmiştim 😂😂😂
Fatma_Fatma Gokturkmom_ hatta ben youtube dan kız ve erkek ultrason resimlerine videolarına baktım doktor da ultrason da bakarken ben gördüm özel bölgesini tam doktora işte gördüm diyecektim o da gördü hemen kapattı ultrasonu kağıda yazdı doktora gitmeden youtube dan izleyin anneler
Merve-metin Gokturkmom_ olabilir canım meyve seviyor olabilir 😂 ben hamileliğimde tatlıdan tiksinmiştim o haftaya kadar hiç tatlı yemedim hoşuna gitti sanırım hala yemiyorum doktor kontrolü zamanında 1 çikolata yiyorum yerinde durmuyor 😂