Beyza_12 Gokturkmom_ 12. Haftada kemik yapısını erkeğe benzetiyorum demişti ama tam emin olamadık dün 17+3 te net şekilde öğrendik erkek 💙🥰birde kızım var 3.5 yaşında
Hamileeee Beyza_12 en çok sevındıgım durum bu kım olursa olsun rabbbım her isteyene bır kız bır erkek evlat duygusunu yaşatsın kızı erkeği yok tabı hepsi can ama ıkı duyguda tadılmıs oluyo 🥰sağlıkla kucağınıza alın ınsalllh
Dursunbebek Edanurylm perinatolojiye 2 ‘ li test için gideceksiniz di mi gidince hemen test yapıyor mu biliyor musunuz yoksa başka bir güne test için randebu mu oluşturuyor 🌸
Edanurylm Dursunbebek Maalesef bende bilmiyorum gidince öğrenecem çünkü ilk defa gidecem ilk gebeliğim de gitmedim
Sara_bebek Merve-metin ben dun gittim ozele 13+1 haftada cinsiyeti soylemedi guya kendini gostermiyormuş bide gulerek soyledi ama ben inanmadim detayli ultrasondu isteseydi soyleye bilirdi bence
Merve-metin Sara_bebek detaylı ultrason 21.haftadan sonra yapılıyor 13 haftalık bebek için detaylı ultrason istemez hiç doktor ikili tarama testi isteyebilir sadece belki gerçekten göstermiyordur siz üstelediniz mi tekrar bakması için özellerin cihazları iyi olduğu için gördüğü gibi söylüyor doktorlar normalde
Melissduru Gokturkmom_ 12+1 de pipiye benziyor bak dedi ama net olmaz daha dedi doktor değişir mi acaba bilmiyorum bir kızım var birde oğlum olsun çok istiyorum inşallah değişmez 😍🥰
ayseheyecanli Gokturkmom_ bizim 12-13 haftalıkken belliydi ama biz öğrenmek istemedik 23 . Haftada öğrendik erkekmiş🩵
Sara_bebek Merve-metin ben azerbaycanda yaşiyorum burda 12-13 haftada 18-19 haftalarda bide 23 haftalarda detayli ultrasona giriyoruz evet ikili testde verdim ama onu başka ozel hastahanede verdim bebegin ayaklari falan bes belli gorunuyordu her yeri kizimda da 12 haftada detayliya girmiştim galiba bizim ulkede kurtajin onune gecmek icin 18 haftadan once soylemiyorlar kizimda da geç soylemiştiler
Fatma_Fatma Gokturkmom_ hatta ben youtube dan kız ve erkek ultrason resimlerine videolarına baktım doktor da ultrason da bakarken ben gördüm özel bölgesini tam doktora işte gördüm diyecektim o da gördü hemen kapattı ultrasonu kağıda yazdı doktora gitmeden youtube dan izleyin anneler
Ceycey1104 Bugün 12+1 im doktor cinsiyete daha erken ama erkek gibi görünüyor dedi bende bagindan beri kiz hissediyorum sizce 14-15. Haftada degisir mi böyle bir durumla kargilagan oldu mu Benim için en önemlisi saglikla gelmesi tabiki
kubraa9 Gokturkmom_ selamlar biz de 13.haftada kız olduğunu öğrendik biraz erken öğrendik diye çokta heveslenemiyoruz siz de durumlar nasıl 🥹