@“Neslhnnn”#p34141412 Ya her postun altında böyle bi tane çıkıyor heralde kadın gezmediğim doktor kalmadı 1si olumlu bişi dese bunu yapmayacaktım demiş sıradan bi hastalık değil ki down değil hidrosefali değil size ne denildi bilmiyorum çocuğunuz için ama bu kararı almakta kolay değil. Doğurmak sizin tercihinizmiş bu kadın bebeğiyle ilgili tüm umudu tükendiğinde bu kararı alabilmiş ve burda içini dökmüş bizlere derdini sevincini paylaşmış bize baş sağlığı ve hayırlı olsun deyip güzel dilekler dilemek düşer kuranla ilgili verdiğiniz bilgileri hepimiz çok iyi biliyoruz yargılamak kimsenin haddine değil bu durumu sizin çocuğunuz sağlıklı doğdu diye herkesin de öyle olacaktı diye bişey yok.