Sema_nur60 başınız sağolsun.
Bizimde aynı tanı vardı. Serabellar yariklanma diye geçiyordu beyincik yoktu dolu olması gereken yer boş gözüküyordu.
Vermis hipoplazisi demişti doktor . Bı kaç birşeyler daha vardı .
Bı an kendi hikayemi okuyorum sandım .
Bizim extra kalbinde de çok büyük delik vardı kirli temiz kan birbirine karışıyordu.
24 haftalıkti bizimde sonlandırma yaptık çok zor yaşadığımız durum.
Kalp durmasında eşimi almadılar bu sorunlardan almıyorlar büyük ihtimalle o anı hiç unutmuyorum .
Çok zor şeyler yaşadık Rabbim gönlüne ferahlık versin. 2 ay oldu bize de.
Onu çok özlüyorum 🕊️
Önünüze guzellikler çıksın inşaallah 🦋