Sema_nur60 sonuna kadar okudum hiç pişman değişim okuduğuma sonu güzel bitmiş hikayenizin rabbim ol der oldurur , oldurmazlar olduran yüce hükmü var 🫶🏻Allah karnınızda ki evladınızı size bağışlasın sağlıklı bir şekilde . Kimseye evlat acısı yaşatmasın iyiki yazarak anlatmışsın hem içini dökmüşsün hemde bize bir hayat örneği ve Allahın mucizelerinin hiç bitmeyeceğini tekrar göstermişsin .. rabbim Sağlıklı şekilde bebeğinize uzun ömürler güzel ömürler iman dolu yaşamayı nasip etsin 🌸 mucize bebek