Mormnekse deryaydin98 kız bekle kalsın orda sende git bol bol uyu dinlen sonra kaygısız uyumak için can atacaksın😂
Rose_ten Kızlar alttan muayene etti doktorum lekelenmeden fazla kanama oldu sonra kesildi birkaç gündür de beyaz sümüksü akıntının içinde kırmızı renk var normalde beyaz sümüksü akıntım gebeliğim başından beri vardı acaba açılma mı yaptı başına gelen oldu mu şekilde
deryaydin98 Rose_ten bende dün alttan muayene oldum kanlı akıntı geldi geceye kadar sürdü ama normal dedi doktor bugünde kahverengi akıntı oldu sadece endişelencek bir şey yok gibi sancım yok henüz çünkü
Balbebek012 Zehra_Abbasbeyli google yaz açıklaması var yere çömelip bacaklar açık halde ellerle ayak bileğini arkadan tutup yürüyorsun ben eksik yazmış olabilirim siz Google den bakın daha doğru bilgi vardır
1Ali Eso51 ağrılarım oluyor, yalancı sancılar oluyor ama devamı yok nst de doğru düzgün sancı çıkmıyor, 37+6da açıklık muayenesi yapıldı onda da bir şey yoktu gelesi gelmiyor demekki😂sizindemi ilk hamilelik
1Ali Brcuburci valla bütün tuşlara basıyorum kat kat merdiven inip çıkma dahil banamısın demiyor bu çocuk
Memeran 39+2 bende de ne sancı var ne zorlanma bir tek yatınca dönmek biraz sıkıntı egzersiz de yapıyorum yürüyüş de merdiven inip çıkma da hiçbiri fayda ermiyor. Artık gögüs masajı deneyeceğim son çare
Mld Bizde 12‘den sonra 40+4 ama ne sancı ne başka birsey var 🥹 Pazar gününe kadar gelmezse, suni sancıyla başlatılacak doğum.
Semra93 40+5 benimde sezaryenle oldu.acilma sancı su hicbisey olmadı.kese yaşlanmış su kireclenmis dedi doktor.gelmeyince gelmiyo işte😁