tugbaoztrk deryaydin98 Bende 40+1 de doğurdum suyum gelmişti ama tamamı değil ve sancım falan yoktu sezeryan oldum o kadar bekleyip panik atak olduğu için çok korktum suni sancidan sezeryan oldum 😅
Hellimpeyniri Mrvsmt2502 dr lar hiç o kadar beklemiyor benim bildiğim 42 ye kadar maksimum değil mi? Nasıl oldu da beklediler..